Note to foot

Lyckades med en ruskigt äcklig grej igår. Skulle släppa ut Ruffa på morgonen, jag satt naturligtvis vid datorn och spelade emulator. När jag reste mig upp och gick ut ur rummet lyckades jag med våldsam kraft sparka till dammsugaren med min högra lill-tå. Det var först när jag kom till bakdörren som jag upptäckte att det var en massa blod på golvet jag insåg att min nagel var borta. Eller den var egentligen inte borta. Den gjorde ett sista tappert försök att hänga kvar i vad som var kvar av mitt nagelband. Blev tvungen att gå in på toa och slita bort både nagel och huden som höll den kvar. För en sån liten nagel blev det då ett jävla blodbad i handfatet. Nu är jag då väl omplåstrad och halt.


Usch! Idag jobbar jag från 11.00 - 22.00, det är fan elva timmar. Och imorgon jobbar jag 23.00 - 06.00. Mitt första riktiga nattpass. Har kommit fram till en brilliant lösning för att fördriva tiden. Jag ska ju självklart ta med mig min laptop till arbetet. Då kan jag lira mina emulatorer, se film och om jag så vill koppla upp mig på internet om jag bara hittar en riktigt lång TP sladd och ett ledigt uttag.

Kommentarer
Postat av: Edvard

All work and no play makes Jack a dull boy.

All work and no play makes Jack a dull boy.

All work and no play makes Jack a dull boy.

All work and no play makes Jack a dull boy.

All work and no play makes Jack a dull boy.

All work and no play makes Jack a dull boy.

All work and no play makes Jack a dull boy.

All work and no play makes Jack a dull boy.

All work and no play makes Jack a dull boy.

All work and no play makes Jack a dull boy.

All work and no play makes Jack a dull boy.

All work and no play makes Jack a dull boy.

All work and no play makes Jack a dull boy.

2006-12-17 @ 10:53:05
Postat av: Krille

Se ovanstående skribents inlägg. ^^

Postat av: Kubbe

jag är då på att spela när som helst...

2006-12-17 @ 22:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback