Choose your weapon

Blir bara ett kort inlägg just nu. Ska iväg ikväll och spela rollspel med gänget. Blir WHRP så då får jag chansen att testa min super grymma alv. Har bra BS i början men inte så mycket mer. Antar att de andra grabbarna får täcka mina svagheter och jag deras.

Blev föresten blåst på mina rollspelsböcker som jag beställde. Eller inte helt blåst. Trodde bara att de dök upp i onsdags. Men efter 3(!) vändor till posten visade det sig att det endast var den obligatoriska digita-boxen som dykt upp. Inga böcker. Får väl vänta tills på måndag innan de dyker upp. Den som väntar på något gott väntar alltid lite för länge.

Jag och Sophie har gjort ett snabbt återbesök till Ragnarok-online. Denna gång på en amerikansk server för att slippa alla tyskar. Dock laggar spelet en aning, antar att det har att göra med avståndet till deras server och sånt shit. De har lagt till en ny klass med jag håller mig fortfarande till Swordsman och Sophie kör på Acolyte så hon kan hela medan jag tankar. Dock är exp systemet lite skit när man är i grupp. Allt baseras på hur mycket man gör i skada. Så jag tar nästan all exp medan Sophie knappt får något. Så nu måste jag provoka monster och ta stryk medan Sophie sakta klubbar ihjäl dem. Sånt tar tid och är ganske trist, men vad ska man göra? Får se om man orkar sätta sig in i spelet så mycket.

Ruffa kommer ju nästa helg, så då finns det inte tid för spel. Längtar sjukt mycket! Får väl se hur mycket tid man har över till något nu när hon kommer. Måste få henne rumsren och lära henne ett och annat, men jag tror det kommer gå bra.

Kommentarer
Postat av: Kubbe

oooo ragnarok det var ett tag sedan man spelade det :P

2006-11-04 @ 15:28:56
Postat av: Edvard

Goddamnit, jag vill ha Tatters of the King!

2006-11-05 @ 13:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback