Shadows of Angmar

Shadows of Angmar

Dags för nytt MMORPG. Denna gång är det Lord of the Rings Online - Shadows of Angmar som är på tapeten. Hade aldrig brytt mig om spelet om inte KG dykt upp från ingenstans och talat om att LORTO is the new shit! Sophie laddade hem betan och blev frälst. Så nu är det bestämt att jag och Sophie ska beställa varsin kopia och börja spela det i helgen. Eller kanske inte i helgen. Jag jobbar förmiddag på lördag och på kvällen vill jag rollspela om alla har tid. Sen på söndag fyller jag år, fast man kanske ska fira sin 23 års dag i Fylke, det vore ju något nytt.

Kommentarer
Postat av: Edvard

SJÄLVKLART blir det rollspel på lördag. Det finns inga andra alternativ.

LOTRO äger.

2007-04-10 @ 22:29:00
Postat av: Edvard

SJÄLVKLART blir det rollspel på lördag. Det finns inga andra alternativ.

LOTRO äger.

2007-04-10 @ 22:33:53
Postat av: Edvard

Självklart blir det rollspel på lördag! Finns inga andra alternativ!

LOTRO aeger.

2007-04-11 @ 01:23:15
Postat av: Edvard

Okej, LOL. Det blev nåt fel.

2007-04-11 @ 01:23:46
Postat av: Krille

Troligen beställer ni inte hem ett par till helgen med tanke på att spelet släpps den 24:e =P

Postat av: Nick

Om man köper spelet så får man ju Pre-Order disken så att man kan börja 10 dagar i förväg d.v.s den 14:e April. Så var det i alla fall när jag beställde Vanguard till Sophie ;)

Fett med rollspel! Ska se till att vi inte har någon hund på lördag så kan vi vara hos Mad Madz och spela ^^

2007-04-11 @ 11:01:51
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se
Postat av: Krille

Pre-Order disken? Nani!? Finns inget slickt på Webhallen.

2007-04-11 @ 12:23:54
URL: http://tonberryfellover.blogg.se
Postat av: Nick

läste på lotro hemsidan att de som förbeställer spelet kommer att ha möjlighet att börja spela det i förväg. Pelle på EB hade dock ingen koll (inte så oväntat) men sa att vi skulle återkomma på lördag för att se om de fått några diskar hemskickade. Dumt i så fall att de annonserar så på sin hemsida men varken webhallen eller EB sitter med sådan info >_<

2007-04-11 @ 16:54:20
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se
Postat av: Nick

Saxat från lotro hemsidan.. jag håller tummarna för en tidig start!
Pre-order packs will begin to appear in retail stores as the game nears release, these packs will contain:
- Ten days Early access into the game before its commercial launch on April 24th
- An in-game item
- Six Lord of the Rings Online stickers
- A Window sticker
- The option to become a Founder Member of The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar (see more details below)
- A DVD containing the Pre-order game client

2007-04-11 @ 17:01:32
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se
Postat av: Edvard

Jag är hyfsat säker på att det där är ett amerikanskt erbjudande enbart typ.

2007-04-11 @ 18:10:41
Postat av: Nick

Informationen ovan är tagen från Europa sidan, så jag står på mig och hoppas att det blir möjligt att spela redan mot helgen. Det var ju så med Vanguard, varför skulle LOTRO vara sämre ;)

And stop pissing on my parade! Ni säger att WAR aldrig kommer till 360 och att jag inte får spela LOTRO före alla andra ;P

2007-04-11 @ 19:02:50
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se
Postat av: Krille

Vad bryr du dig om WAR till 360 nu när du köpt das låda ^^

2007-04-11 @ 22:29:42
URL: http://tonberryfellover.blogg.se
Postat av: Nick

Om WAR rent hypotetiskt släpps både till PC och 360 samtidigt så spelar jag hellre på Xboxen ^^

2007-04-12 @ 09:38:51
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se
Postat av: Edvard

Ja, det finns ju såna vilseledda stackars dårar också... :P

2007-04-12 @ 14:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback