No games!

All work and no games makes Niclas a dull boy. All work and no games makes Niclas a dull boy. All work and no games makes Niclas a dull boy. All work and no games makes Niclas a dull boy. All work and no games makes Niclas a dull boy. All work and no games makes Niclas a dull boy. All work and no games makes Niclas a dull boy. All work and no games makes Niclas a dull boy. All work and no games makes Niclas a dull boy. All work and no games makes Niclas a dull boy. All work and no games makes Niclas a dull boy. All work and no games makes Niclas a dull boy. All work and no games makes Niclas a dull boy. All work and no games makes Niclas a dull boy. All work and no games makes Niclas a dull boy. All work and no games makes Niclas a dull boy.

Ungefär så har den senaste veckan sett ut för mig spelmässigt. Har i stort sett jobbat konstant i 7 dagar. Under min vakna tid har jag slöat, sett film, städat. De enda spelet jag har orkat spela är det brillianta men hjärnlösa Team Fortress 2 till PC. Mass Effect ligger fortfarande i bokhyllan och jag har inte ens klarat ut det första varvet, men jag känner ingen press. Jag har ju hela vintern på mig. Har inte heller någon större koll på vilka intressanta spel som kommer efter Jul. Och jag vet heller inte vad jag är ute efter för typ av spel. Lite hjärndöd action typ Conan eller Lego: Star Wars skulle nog sitta fint. Sen har vi ju såklart Rock Band som bara måste införskaffas. Hörde dock att dom fulat sig lite och gjort så att Guitar Hero gitarren inte fungerar med spelet, utan man måste köpa deras egna gitarr, men jag ska ändå inte ha någon extra så.

I helgen då? På fredag är det firma/julfest på jobbet, så jag ska dit och äta lite gratis mat tänkte jag. Kommer nog vara rätt trött och tärd eftersom jag jobbat så mycket, så det blir nog även en rätt tidig kväll. På lördag hoppas jag dock vi kan lite klart del 2 i Paths of the Damned. Har även påbörjat läsningen av sista delen så vi direkt påbörja den när tillfälle ges.

Kommentarer
Postat av: Edvard

Mo naked hoes.

2007-12-10 @ 12:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback