Anime for you

Jag är ingent större fan av Naruto eller Berserk , men det är ju både kul och ett framsteg för nördkulturen att ZTV väljer att visa både anime serierna ikväll (eller Naruto började igår) - 22.00 och 22.30. Lagom tid, för då har jag just slutat för kvällen och kan se fram emot en lugn fortsättning på kvällen i soffan. Kanske inte så stor skillnad från med vanliga rutiner, men ändå.

Har kollat runt lite i dvärgboken och funderar fortfarande på vilken slags arme jag vill spela. Om min guldgruva var tillräckligt fylld skulle jag utan tvekan köra en Miner arme. Minst fyra stycken 20 block med karaktärer skulle få avancera upp bakom min fiende medan mina core trupper som skulle bestå av armborstar- och gevärs beväpnade dvärgar. Men nu är så inte fallet. Vad jag vet så kommer min arme till stor del bestå av 3 saker. Canon(ion)s, Thunderers, Slayers och Iron Breakers. Helst skulle jag villja ha alla möjliga enheter och bara välja och vraka. Men köper man figurer i andra hand är det väl sånt här man får leva med.

Aja, nu ska jag jobba vidare, det blir väl spel i helgen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

coolers att ztv visar dom serierna... är inte mycket för berserk men naruto iz da bomb :P hoppas åxå på spel i helgen

2007-02-27 @ 19:22:24
Postat av: Nick

Tydligen ska Naruto gå klockan 23.00 och ikväll ska de visa de 2 första avsnitten då det var problem med textningen. Frågan är väl bara vilket språk kommer de att vara i och är subbningen svensk :P

Postat av: kubbe

japansk tal å svensk text tror jag det stod på ztv.se

2007-02-27 @ 20:46:00
Postat av: kubbe

japansk tal å svensk text tror jag det stod på ztv.se

2007-02-27 @ 20:46:01
Postat av: Krille

Naruto känns som Sailor Moon för 2000-talet. Dvs barnsligt som fan och inte heller snyggt ritad så man orkar titta på grund av det. Nä fy.

2007-02-28 @ 15:53:57
URL: http://tonberryfellover.blogg.se
Postat av: Nick

Hörde att Naruto först blir en vettig serie efter de första 100 avsnitten, frågan är väl om man orkar med skiten så pass länge. Säg inget ont om Sailor Moon, mån-tiara for the win *^_^*

2007-02-28 @ 16:08:55
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se
Postat av: Edvard

Jag har ingenting att säga om det här.

2007-02-28 @ 16:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback