All flesh must be beaten

Descent har blivit beställt från SF-bok då alla andra leverantörer hade slut i sina sortiment. Det blev lite dyrare än väntat, men samtidigt så betalar jag gärna 50:- extra för att slippa vänta allt för länge på det. Visar det sig vara ett kul spel så finns det 2 expansioner att införskaffa. Men det ska nog spelas rätt flitigt innan man testat alla de 20 karaktärerna som följer med i grundboxen och hittat sin favorit.

Oblivion spelas rätt flitigt nu. Började spelet med att skapa en Orc krigare. Eller inte riktigt en "Warrior", jag gjorde en custom class och gav honom restoration som en major skill. Han kanske borde klassas som paladin? Men vem bryr sig egentligen. Än har jag inte ryckts med i handligen i spelet, har dock bara stängt den första portalen och räddat den nya kjesaren. Undra om man ska göra en assassin eller dylikt istället?

Har provat de andra spelen jag fick med. Far Cry känndes riktigt ruttet, kanske blir roligare när man får sina "förmågor". Perfect Dark märks att det var ett release spel, inte vidare snyggt eller bra, men rätt underhållande för stunden. Call of Duty 2 har jag till PS2 så det har jag inte mycket att säga om. King Kong var riktigt underhållande, men jag orkade bara spela en dryg timme, sparar det till senare.


Ikväll så är det tänkt att vi ska rollspela All Flesh Must be Eaten. Ska bli kul att slakta/bli slaktad av zombies och ha KG som spelledare igen. Hoppas hundvakten blir fixad, det här är ett spel jag inte vill missa. Har dock inte skapat min karaktär än, det enda jag vet är att jag ska spela en läkare av något slag. Det blir nog bra ska du se.


Kommentarer
Postat av: Edvard

Om nu hundvakt inte kan fixas så kan vi väl va hos dig? Eller?

2007-01-26 @ 12:42:58
Postat av: Nick

I värsta fall får det väl bli så :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback