Eddards challange

Tre saker jag skäms över:

1 - Mitt utseende

2 - Att jag aldrig tar tag i saker och ting

3 - Att jag aldrig spelat ett Silent Hill eller Resident Evil spel


Tre saker jag är stolt över:

1 - Sophie
2 - Mina Gears of War skills
3 - Att jag alltid får ekonomin att gå runt

Tre händelser detta år (2006) jag inte kommer glömma:

1 - Christoffer och Ingelas bröllopp

2 - Att Marcus blev pappa
3 - När vi fick Ruffa

Tre saker jag inte klarar vardagen utan:

1 - Koffein (Kaffe eller Franks)
2 - Spontan sång/dans
3 - Att svära

Tre personer som jag avundas:

1 - Johnny Depp...mmmmm
2 - Bill Gates, för han är rik
3 - Kim

Tre personer som jag uppmanar att göra en likadan lista:

1 - N
2 - E
3 - J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback