Gears of Xtream Zelda Kings

Det händer rätt lite i den här bloggen. Ungefär som i mitt liv. Men då och då inträffar det saker som slänger tillvaron upp-och-ner. Här inte tänkt gå in på detaljer här på nätet och blöda ut vad som hänt. De som står mig nära kommer att få veta inom sin tid. Vidare till något helt annat.

Jag skäms nästan lite för att erkänna det. Vanligtvis brukar jag försöka så gott jag kan att undvika normen in i det sista. Men denna gång måste jag bara kapitulera. Gears of War är ta mig fan det bästa spelet ever! Visst är det mycket ha mycket mer av spelet när man sitter och kör kampanjen på egenhand, men det är i multiplayer spelet verkligen blommar ut. Självklart bjuds man på 48 timmars gratis Xbox-Live för att man ska fastna i beroendet, vilket man givetvis gjorde. Så ganska exakt 48 timmar senare köpte jag mig 1års Live och ett trådlöst headset för drygt 1200:- totalt! Helt galet, jag vet.. men jag kan inte sluta spela.

Zelda TP till Gamecube har fått ligga och samla damm ett tag nu. Varför svinga mästersvärd när man kan såga folk i två delar? Jag ska se till att klara ut det inom en snar framtid så jag kan dela med mig lite mer av mina intryck och sån skit.

Ett tredje spel dök upp idag hemma hos mig. Goodgame har varit så vänligt att låta mig recensera Dead of Alive Xtream 2. Den ultimata bröst-simulatorn kan man kort och gott kalla det för. Spelade det faktiskt lite imorse bara för att. Visst har dom lagt ner lite arbete på grafiken, men inte mycket annat. Ett jävligt stort arsenal med stringtrosor och diverse BH:ar fanns också att tillgå. Mot min vilja måste jag skrapa ihop tillräckligt mycket material för att kunna recensera det. Det enda ljuset i tunneln är att jag inte behöver behålla det.

I litteraturens värld har jag påbörjat George Martins andra bok i serien A Game of Thrones. Andra boken tar vid precis där den första slutar. Kriget har bara börjat och nu har ett flertal personer utropat sig till kungar. Därav namnet på boken - A Clash of Kings. Det finns extremt mycket material i dessa böcker till att skriva sig en liknande kampanj i Drakar och Demoner. Så ni kan ju vara beredda på att lämna Osthem och resa västerut.

Lev och må till vi hörs nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback