Just like Robin Hood!

Jag skyller på kylan som den främsta orsaken att jag inte tagit mig in till stan och införskaffat Level 9 förens idag. Det är ju för tusan snart dags för nästa nummer. Som vanligt är det rätt ointressant läsning de bjuder på men fungerar för det bra som tidfördivande lektyr på arbetet. Dock blev jag mycket intresserad av det lilla erbjudandet i mitten av tidningen. Precis som vanligt finns där en liten lapp om man vill börja premunerera på ski.. tidningen. Men förutom sex stycken nummer får man även med Final Fantasy XII på köpet. Ett absolut måste, även om jag för tillfället inte äger någon Playstation 2.

Huvudrecensionen i detta nummer var Capcoms action spel Lost Planet till 360. Jag laddade hem demot för några dagar sedan, nog för att ett demo inte ska jämnföras med ett komplett spel, så är jag inte ett dugg intresserad av det. För en gångs skull håller jag med Wiborgh i hans åsikt om att det inte känns riktigt rätt då man suttit så länge med Gears of War. Och sen är jag inte den som längre lägger ut 6-700:- på ett nytt spel, om det inte är jul eller en dylik anledning.

Mitt spelpaket från Tradera har fortfarande inte dykt upp, fast jag antar att jag förväntar lite för mycket av posten, han postade det ju trots allt igår. Så just nu har jag ingenting att spela. Jag har faktiskt blivit less på Gears idag. Efter att ha blivit totalt sönder skjuten av Holländare i 3 matcher insåg jag att jag saknar motivation och inspiration.. helt enkelt.


Gled förbi EB-Games idag och snackade lite med Tommy och Pelle. Hittade inget roligt spel som jag kännde att jag kunde köpa så istället förbokade jag Vanguard till Sophie. MMO-världen är inget för mig men om jag skulle börja spela något som inte börjar på warhammer- så skulle jag spela Vanguard. Orsak? En av de spelbara raserna är en räv!! En räv!! Vem vill inte vara en räv? Nu gäller det bara att locka bort Sophie från datorn så jag kan skapa en Robin Hood i Disney anda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback