W A N T E D

Sökes - Flitig spelare som kan hjälpa mig igenom Gears of War kampanjen på Insane.

Jag är alldeles för lat för att ta mig igenom skiten på egenhand, och man har ju börjat bli mer och mer besatt av dessa jävla achivment-points. Vad fan dom nu egentlige ska bevisa. Men jag tål inte att se folk ha mer än mig. Så därför ska jag ta och införskaffa lite billiga skitspel till konsollen så jag kan öka på min blygsamma skörd.

Multiplayer delen i Gears börjar nu kännas lite seg, så jag har försökt spela kampanjen med lite folk online. Tyvärr består den massan av britter i åldern 12-14 som mest bara skriker i headsetet och snor all ammo. Träffade dock en trevlig amerikan från florida som hjälpte mig genom nästan hela hardcore kampanjen. Har bara kvar lite av tåget och Raam innan det också är avklarat.



Sökes - En grupp med spelsugna människor för en roll- eller brädspelskväll på fredag/lördag

Var jävligt länge sedan jag spelade rollspel, eller brädspel för den delen. Så i helgen har jag sett till att vara ledig både fredag och lördag. Hoppas bara att folket i Luleå tänker ta en sväng hit ner och att mats och kubbe inte måste springa runt i Outland. Har dock inte skrivit så mycket på mitt äventyr som jag nämnde i förra bloggen, men det är på gång. Om ingen har något vettigt äventyr på gång kan vi ju alltid ta tag i saken och lira A Game of Thrones, eller kanske flumma oss igenom äventyret i Warhammer Quest.

Kommentarer
Postat av: Edvard

Asså, brädspel på fredag eller lördag skulle sitta så jäävla fint alltså.

2007-01-17 @ 23:33:36
Postat av: Edvard

Warhammer Quest! Det är bestämt!

2007-01-18 @ 14:37:23
Postat av: Kubbe

tyvärr så kommer jag inte kunna ränna runt i outland förrens i slutet på nästa vecka :( så än så länge kan ni få tag på mej närhelst ni slår en plingeling på mobben :D

2007-01-18 @ 17:47:41
Postat av: Krille

Tar med mig extra handkontroll nästa helg typ, då ska du få se på fan.

2007-01-20 @ 12:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback