I had a Commadore 64, I had to score!

I och med att jag nu har köpt mig en relativt bra PC har jag väl samtidigt erkännt att Warhammer Online kanske inte kommer till 360. Och om det nu gör det så kommer det inte släppas förän långt mycket senare. Enligt EB-Games så är WAR's preliminära releasedatum den 5:e November, och det är ju faktiskt inte så långt bort. Och nej det kommer inte bli försenat till 2008! I så fall blir jag personligt tvungen att avrätta Tzeench som förmodligen är den ansvarige för det hela.

Fram till November så ska jag försöka hålla mig till ett annat MMO-spel. Nämligen Dungeons & Dragons - Online. Att rulla digitala D20 tärningar funkar bra som substitut. Synd att Monks inte hunnit släppas än, så tills vidare ska jag nog spela med en paladin eller cleric. Inga mer Warforged för min del, det är bara bittert att bli helad en bråkdel av HP för att man är mekanisk.

I helgen så inleder vi Paths of the Damned kampanjen lite försiktigt. Blir bara ett kort introäventyr som ska föra äventyrarna till Middenheim där större saker väntar. Jag har kommit över lite recensioner av änventyret och fått en liten föraning om vad som kommer att hända. Den första boken - Ashes of Middenheim - kommer vara rätt styrande, dvs att rollpersonerna kommer inte ha så mycket frihet. Men i bok två - Spires of Altdorf - så ändras allt och det blir istället totalfrihet över vad man vill göra.

Sen så har Sophie suttit och knåpat på ett äventyr till nya EON. Ett rollspel som jag inte har spelat sedan det släpptes för många, många år sedan. Tyvärr så har hon ju inte fått böckerna som var beräknade redan i onsdags. Men det finns väl inte så mycket att göra förutom att invänta dem. Pax att vara Kragg-Barbar om de fortfarande finns kvar som ras/klass.

Update - 17:00 - Jag måste jobba på lördag.
Update - 17:23 - Det måste jag inte alls, jobbar söndag istället.

Kommentarer
Postat av: Kubbe

nu är våra gubbar gjorda iaf :D

2007-03-31 @ 01:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback