Wanted!

Det räcker förstås inte med att Assassins Creed och Mass Effect släpps inom kort. Nu är Tradera plötsligt blivit helt galet. Överallt hittar jag tonvis med brädspel jag vill lägga klorna på. Billiga, dyra, rariteter och spel man bara borde ha. Vad ska man ta sig till.

Grav-Ball för 150:- i utropspris
Age of Mythology ligger på 260:- för tillfället
Ave Ceasar finns fortfarande för 120:-
Illuminati Crime Lords kostar endast 175:-
Car Wars som är en riktig klassiker ligger på 161:-
Thunders Edge för 99:-
Assassin för ynka 61:-
Mustang + Expansionen kostar 149:- i nuläget
The Hell Game ligger idag på 205:-
Kingmaker i nyskick(!) för 199:-
Diplomacy inplastat för 250:-
Power Grid är dock nära nypris, 204:-
San Juan är lite billigare 110:-
Imperium ligger på 150:-
Man O´War grundboxen kostar endast 61:- än så länge
Fury of Dracula som jag vill ha kostar 144:- i dagsläget

Med dessa spel i min bokhylla skulle jag må gott för en bra tid framöver. Kanske köper jag en massa julklappar till mig själv istället för mina systrat och systersöner...

Kommentarer
Postat av: Krille

You are a working man, you can afford it. Btw, sett de rätt spridda åsikterna om Assasins Creed?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback