Dirty Rotten Scoundrels

Man kunde läsa om den på Aftonbladets spelblogg och även jag måste rekommendera länken till en av de bäste spelbloggarna jag läst - http://gamesforlunch.blogspot.com/
Det handlar alltså om recensioner på spel gjorde på en timme, recenserade minut för minut med en härlig känsla för humor. Eftersom det är så korta recensioner orkar man för en gångs skull läsa igenom dem helt och hållet. Det är ju nästan som att man vill sno idén rakt av.

Jag och Sophie kom med i DRS guilden i WoW igår, vilket betyder att vi har ett nytt mål att nå. Så bra utrustning som möjligt tills dess att vi når level 70 och får följa med i deras raids. Positivt för mig är att jag är enda Feral Druiden i guildet, så jag kommer med stor sannolikethet ha first-dibs på min gear. Mats var även förbi igår och hjälpte oss att installera ett nytt grafikkort i Sophies dators, så inget mera störande lagg eller grafikbuggar för henne. Undra föresten hur det gick för Kubbe igår, han gjorde ju sitt första besök i Karazhan.

Har fortfarande inte hunnit läsa så mycket i Shadowrun böckerna, men systemet verkar inte allt för krångligt. Finns mycket man kan göra för att modifiera sina karaktärer med magi, implantat (nej inte silikon!) och droger. Jag jobbar natt i helgen, så jag kommer att ha gott om tid att läsa igenom dem och förbereda att äventyret kan starta någon gång under nästa vecka om tid finns.  

Aja, nu slutar jag strax mitt pass. Mer bloggande i helgen för alla som vill läsa något från en natt-pigg Niclas.

Kommentarer
Postat av: Edvard

Den absolut BÄSTA spelshowen med recensioner, spelsnack och nyheter på hela internets är Epileptic Gaming. Den enda 1 timmes långa live-sända spelshowen som går 5 dagar i veckan och drivs av ett gäng riktigt sköna killar.
epilepticgaming.ggl.com
Gå in där och kolla på några av showerna, programmet rockar.

2007-09-06 @ 12:24:26
Postat av: Krille

Vilka spel skulle du recensera?

Postat av: Edvard

Dom bästa förstås!

2007-09-06 @ 21:50:07
Postat av: Edvard

Fucking blogga då lite! Vi vill se lite aktivitet från Nicklas the master.

2007-09-09 @ 05:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback