Master Chief is not a Thief

Har äntligen tagit level 70 i WoW och har redan nu börjat trappat ner på spelandet. Tänker inte sluta helt än, vill ju fortfarande pröva på det legendariska och tidskrävande - raiding. Frågan är väl vad man ska börja spela nu istället. Jag har ju missat en hel del titlar på grund av att man bara suttit med WoW den senaste tiden. BioShock låter jag nog bli tills vidare. Stranglehold känns plötsligt lite slöseri med pengar när KG berättade om den korta speltiden. FFXI kommer jag inte att påbörja omän allting har blivit mycket bättre. Halo 3 släpps ju i dagarna och lockar med ett "bra" singelplayer läge och ett 4-players co-op(!), och för att citera Gametrailers.com "Master Cheif is not a Thief", så det kan ju vara värt att lägga ner pengar på det. Mitt förråd av sportspel är rätt tunt och NHL 08 lockar ordentligt med bra recensioner och snygg grafik. Blue Dragon har jag surrat om väldigt länge men aldrig tagit mig tid till att köpa skiten. Finns säkert något jag har glömt att nämna.

I helgen vankas det bus kan jag tänka mig. KG kommer hem och det tycker jag vi ska fira med något kul. Jag är ledig fredag, lördag och söndag så rollspel, brädspel eller bara film och flum tycker jag borde skrivas in på schemat. Några andra förslag?

image117

Update: Det blev att jag beställde NHL 08 och Blue Dragon från webhallen. Får se om jag kanske beställer något mer nu när man ändå får lön i helgen.

Kommentarer
Postat av: Krille

You fool!

Postat av: Kubbe

är åxå sugen på en 360...

2007-09-25 @ 23:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback