Two drops of pee

Surfade runt och hittade lite roliga trailer till kommande filmer. En del verkar dock vara riktigt lockande att se.

Är det bara jag eller verkar hela den
här vara i CGI? Rätt tugna namn i en rätt så okänd saga. Det kan ju i alla fall inte bli sämre än de tidigare försöken till att filmatisera Beowulf. 

Hitman spelserien har aldrig fallit mig i smaken, då föredrar jag faktiskt Halo i första hand, men filmen verkar dock för en gångs skull vara i samma klass som sitt ursprung.

Om man inte kan få nog av Godzilla eller österländska drak-monster får man inte missa Dwar den 14 sept.

Jason och Jet har alltid gjort bra filmer tillsammans. Och War verkar inte vara något undantag. Hjärndöd action från början till slut med en lång rad med one-linser som endast CSI Miami kan mäta sig med.

The Last Legion verkar vara ett tappert försök att göra en episk film om ett gammalt tema. Filmen verkar så här på förhand knappast vara bättre än King Arthur eller 13th Warrior, men en viss charm kan nog finnas där. Om man nu inte bara vill slå ihjäl ung-jäveln.

I think I peed two drops in my pants, after seeing this!

Kommentarer
Postat av: Krille

Iron Man is teh awesome. Dock, jämförelser mellan Hitman och Halo är nog lite far-off. Hitman är inte ett fps, då är det med likt sneaky-shit som Splinter Cell.

Postat av: Nick

Hehehe, i mina ögon har Hitman alltid funkat som ett FPS, jag är fullt medveten om att det egentligen är tänkt som ett sneak-em-up men att skjuta sig genom banorna med hagelbrakare har alltid fungerat bättre. Men ja! Iron Man får flyga iväg med mig vilken dag som helst ^^

2007-09-14 @ 08:25:58
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se
Postat av: Krille

Word ^^ Han e min studmuffin

2007-09-14 @ 10:56:02
URL: http://thenoobschoolbus.blogg.se
Postat av: Edvard

U R ALL GAY

2007-09-14 @ 12:56:13
Postat av: Edvard

Det enda rätta är Ika i Rutan.

2007-09-15 @ 05:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback