Awkward

THQ och Relic Entertainment, killarna som så snällt gett oss Dawn of War och dess expansioner släppte ett kanske rätt så väntat pressmeddelande idag där de avslöjar att arbetet med Dawn of War 2 är på gång. Informationen kring spelet är fortfarande rätt begränsat, men vi har fått veta de två första raserna som blir Space Marines och Space Orks, och även att deras kampanj ska på något sätt gå att spela co-op. Motorn de kommer att använda är den samma som i Company of Heroes och kollar hålla nästan samma klass som de första film sekvenserna i första spelet. Det kommer också kretsa mer runt trupperna än att bygga baser för det kommer nämligen inte förekomma något bas bygge över huvudtaget, men de har i alla fall lovat oss större fordon och dreads som ska kunna stampa på orker. Plus att alla som köpt Soulstorm kommer att få en beta nyckel så snart det blir dags. I övrigt så är spelet inte beräknat förän 2009.

Sen en skön bild som tribut för dagens händelser.

image212

Kommentarer
Postat av: Jonny

Ja till allt! Du är alltid välkommen hem till mig. Borde styra en inflyttningsfest snart också. Ta mitt nr och smsa mig så jag får ditt. 0768069367. Kram!

Postat av: Josefin Jonsson

HEY HEY! Du vet det!
Kanske nu i helgen till och med?

2008-04-03 @ 21:46:30
URL: http://carpefelis.blogg.se
Postat av: Kubbe

No Pity! No Fear! No Remorse!

2008-04-03 @ 22:29:37
Postat av: Kristoffer

Oi! Glöm inte max sex squads, riktigt detaljerat val av wargear, beväpning och utseende. Kan bli riktigt bra och något jag tror strategigenren behöver. Oh, och passar säkert till konsol ^^ Btw, the shit has arrived.

P.S. You have been Rick Rolled. D.S.

2008-04-04 @ 13:08:51
URL: http://thenoobschoolbus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback