Dropkick

Nu blir det som vanligt ett par nätter (5st för att vara exakt) under helgen och nästa vecka, och nätter betyder ju alltid bloggande. Ett par saker har ändå hänt sedan mitt senaste inlägg. Laddade hem en drös med nya låtar till Guitar Hero 3, ett par gratis låtar och betalade för Foo-Fighers och No Doubt. Bland gratis matrialet ingick 3st låter av Dropkick Murphy, ett band som jag aldrig tidigare hört men föll för direkt. Celtics Oi!-Punk/Hardcore om ni nu vet hur sådant låter. Riktigt bra kan jag säga.

Klarade ut Soulstorm med Imperial Guard och fick ett lyckligt slut där General Stubbs lyckades bygga upp 3 av planeterna och förstörde den fjärde där Necrons hade härjat. För att vända på steken har jag nu påbörjat som Necrons bara för att få en lite motsatt effekt. Märkte också att Necrons fått The Deciver som deras lord kan förvandla sig till. Förutom att slå hårt kan han framkalla en holografisk Monolith som drar åt sig rätt mycket eld och så kan han ta över en fiende enhet för stunden.


Såg att på Live-Arcade att Ikaruga har släppts. Jag provade att ladda hem demot och det var riktigt kul, dock så tror jag man helst ska vara 2st spelare för att få ut det mesta, om man nu inte är en vansinnig Japan som kan styra 2 skepp samtidigt. Fick även ett presentkort på EB-Games av Sophies föräldrar som ska spenderas inom kort. GTA IV kommer i slutet av April och det vore nog dumt att missa det spelet med tanke på vilket hype spelet har fått. Men man har ju blivit besviken förr, fast kanske inte av Rock Star.

Fick ett meddelande av Roger att Bio 3:an har en förhandsvisning på Iron Man den sista April, eller rättare sagt en minut över midnatt den 1:a Maj. Jag har jobbat natt innan så för mig skulle det i alla fall fungera perfekt att gå då. Frågan är väl om någon annan har lust, annars får jag väl sitta där själv och avnjuta film historia.

SF-Bok har fått in den feta WHRP kampanjen The Thousand Thrones som verkar riktigt bra. Enligt rykten ska den hålla samma kvalié som The Enemy Within som är välspelad världen över. Det hela tar sin början när en liten pojke med ett kometmärke på bröstet ensam dödar två kaosinfekterade kultister. Gossen förklaras vara Sigmar återfödd och kring honom samlas en här av fanatiska följeslagare. Rollpersonerna dras in i malströmmen som bildas runt den nya läran, och blir varse att mörka makter lurar i kulisserna. Återstår väl att se om detta är något vi en dag kan påbörja när vi väl avslutat något av de miljontals saker vi håller på med.

Nästa helg är jag ledig, men då är det ju 26:e April och då är jag bortlovad till Luleå. Dock är jag lite osäker exakt hur det blir där. Min syrra skulle tydligen bara ha middag och skit för släkten. Så jag vet inte hur grabbarna i Luleå känner för att svänga sina lurviga ute på staden senare på kvällen eller om vi siktar på att göra något helt annat, typ bara mangla... Street Fighter

image226


Kommentarer
Postat av: Kubbe

jag är nog på att se Ajron Män

2008-04-19 @ 10:52:15
Postat av: Krille

Edvard är säkert på att spendera en kväll med att hinka sprit på krogen, han är som en svamp den mannen. Personligen finner jag dock det nöjet på tok för dyrt för vad det egentligen är.

2008-04-19 @ 12:37:54
Postat av: Nick

Jag håller med om att krogrundor är på tok för dyra, de få gånger jag varit ut har jag sett till att druckit klart så jag slipper spendera hundralappar för något jag egentligen inte behöver.

Du behöver inte upp och jobba dan efter då Kubbe? För filmen har ju premiär mitt i veckan, typ tisdag natt tror jag det var.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback