I'm so emo

Känner att jag behöver pigga upp mig själv av förklarliga skäl. Våren tinar ju sakta fram och med det även ofrivilliga känslor jag trodde min emo-skills lärt mig blokera. Det väntar ju trots allt en hel del utmaningar och viktiga val den närmaste tiden... fast det här är nog inte rätt plats att ventliera åsikter, känslor och annat trams.

Så över till betydligt nördigare agendor.

Nu när alla räkningar är betalda (på drygt 16'000kr) känner jag mig ändå relativt rik. Förutom att det ledde till en ny Xbox inväntar jag även två leveranser för att reta nörd-nerven i mig. Ännu en gitarr till mitt Guitar Hero, så att Kubbe får en god anledning till att bosätta sig här. Men även en liten figur leverans med Warhammer. Tanken att sitta och pyssla, måla och limma ihop fingrarna lockar mer för varje dag. Sedan att förflytta spelbordet/en till mig för att slippa DDS unkna lokal känns också som ett steg i rätt riktning.

Vid nästa lön räknar jag kallt med att beställa ett stort lass med både Eldars och färger, kanske till och med unna mig lite fler böcker från George R R Martin och kanske till och med några nya rollspelsböcker ifall det har hunnit komma till Dark Heresy.

Jag kommer dessvärre vara fullt upptagen i helgen med att jobba sketna kvällspass, så ingen spel eller film för min del. Helgen därpå hoppas jag däremot kunna inleda det "riktigt" äventyret i Dark Heresy och ytterligare helger från det tillfället ska det firas födelsedag i Luleå.

Jag och min syster fyller år och det ska hållas kalas av tung kaliber. Jag räknar med att vara i samma kemiska obalans som sist, med minnesluckor, taxiresor och allt annat som hörde till mitt senaste Lule besök.

För att peppa inför den kommande sommaren (då jag faktiskt kommer ha 4 veckors semester) hittade jag den här sköna bilden från Christoffers bröllopp. 25 plus grader och jag klär mig i svart skjorta, byxa, väst, slips och skor.
I'm so emo I shit bats!

image211

Kommentarer
Postat av: Kubbe

säj en dag som passar dej så ska jag höra med farsan om jag kan låna hans bil... passar kanske att måla/limma när du jobbar natt :D

2008-04-02 @ 22:10:36
Postat av: ante

kolla in mig på bilden, vilken stjärna!

2008-04-02 @ 22:27:52
Postat av: Nick

Oja Ante, du riktigt glänste den där dagen ^^
Det är ju ingen panik med att hämta borden, vi har ju knappt några figs att spela med :P

Postat av: Edvard

Har ni terräng? Annars är det bara att ta det som är mitt som är kvar på DDS, jag har en hel del grejer här i Luleå också som tillhör mig som föreningen typ snott av mig men som jag hellre ser kommer vårt gäng till nytta.

2008-04-03 @ 17:29:05
Postat av: Josefin Jonsson

Uhm, nu var det ju ett tag sen, men jag vill minnas att det var rätt skojsigt att måla sånadär små gobbar om du behöver hjälp nån gång... jag var väl ändå inte helt inkompetent?

2008-04-03 @ 21:50:10
URL: http://carpefelis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback