I'm on my way...

Vi har fått tidigarelägga våran flytt. Eftersom jag har sagt till HSB att jag vill bli av med min lägenhet den 1:a Januari har dom nu fixat en som vill ha den från det datumet. En äldre herre som redan bor i vår byggnad, fast i den andra trappuppgången och på den översta våningen. Så han är redan van vid alla galningar som bor här. I alla fall så ringde jag och talade med kvinnan som har lägenheten på Nygatan dit vi ska flytta och fråga om vi inte kunde få börja flytta in redan i december. Det gick bra mot att vi gick med på att betala halva hyran den månaden, vilket vi blivit lovade av Sophies föräldrar. Så nu har vi en shit-load med saker som måste packas och slängas på mycket kortare tid. Större delen av vardagsrummet är avklarat, men köket och sov/data-rummet är orört. Och med tankte på hur mycket jag jobbar denna månad blir det inte mycket fritid över till annat. Aja, antar att man får lida lite för få uppgradera sig här i livet.

Left 4 Dead har faktiskt tappat lite av sin charm tack vare så många oseriösa spelare. Titt som tätt kommer man in i omgångar där folk skjuter ner lagkamrater, sitter och skriker i sina mickar (aka Halo-snack) eller som vote-kickar folk helt slumpmässigt och hoppar ut så snart de inte längre får spela Zombies. Trist med sånna spelare, men det är väl sånt får räkna med. Det behövs i alla fall mer kompisar som spelar det, och jag har till och med hittat en och annan [TK!]-are där, så var inte blyg, köp dig själv en zombie slaktare i julklapp!

funny pictures of cats with captions

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback