A shipment of fail has arrived

Jag har varit ledig i nästan en hel vecka och inte gjort en enda blogg, wtf?! Aja, sanningen är ju att det inte är så mycket av intresse som har hänt för min del. Jag har passat på att göra så lite som möjligt under så lång tid som möjligt. Det innebär alltså att jag suttit och slöspelat WoW och sett Scrubs med Sophie. Rollspelet utblev i helgen, av någon anledning jag inte känner till. Kanske lika bra det, för nu känner jag mig hyffsat utvilad för en extremt jobbig arbetsvecka. Min enda lediga dag är på Torsdag, i övrigt jobbar jag alla dagar inklusive helgen.

En mindre rolig sak som inträffat är att jag fått en skuld på över 10'000:- från Försäkringskassan. 2006 gick jag på bostadsbidrag samtidigt som jag hade CSN och pluggade i Luleå. Senare samma år fick jag jobbet som jag har än idag. På grund av det så tjänade jag för mycket pengar under det året och är nu skyldig att betala tillbaka skiten. Nåja, det kunde ju varit värre. Det positiva är att jag iaf redan hunnit betala de spelen jag beställt, och för det andra så kan man få del-betala allting. Samma sak hände Ann-Louise på mitt jobb trots att hon kontaktat FK och meddelat att hon tjänat mera, men hon betalade av 500:- i månaden vilket inte känns lika tungt.

Hur som helst har denna räkning gjort mig extremt snål, så just nu känner jag inte för att kolla på vilka tv-, bräd- och rollspel man missar den närmsta månaderna. Förhoppningsvis inte så många i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback