Old Final Fantasy

Nu har jag nått den här punkten igen, där jag är spyless allt som finns att spela. Skillnaden den här gången är dock att jag bara är less PC spelen. Satt idag och startade alla spel på min dator en efter en, och avslutade dem lika kvickt. Med tanke på att det bara rör sig om 3 olika genren som finns på PC är det kanske inte så underligt. Det enda jag vill just nu är att sätta mig vid 360 och ta vid där jag slutade i november, med Mass Effect och de övriga spelen jag aldrig tog mig igenom. Möjligtvis att man får ett PC återfall i samband med Soulstorm eller WAR men annars har jag inga planer på att sitta och bråka med min buggiga dator när man kan sitta i en bekväm fotölj framför teven. Hoppas bara min 360 kan förlåta mig för mitt svek. Jag lovar att införskaffa några nya titlar så snart som möjligt och främst då något som tar tid att klara ut - Lost Odyssey.

106779-187

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback