Savage fighting

Sista natten nu innan ledigheten och jag är sjukt jävla trött och då har man ändå drygt 7 timmars nattjobb framför sig. All sidor som är värda att surfa på är redan luslästa och det känns inte som att någonting har hänt i världen som berör mig.

Spelbloggen hos Aftonbladet har den senaste tiden listat vilka 88 spel de ser fram emot mest under 2008. Jag kan inte direkt hålla med deras lista (särskilt eftersom WAR låg kring plats 87 eller så) men att lägga GTA IV på första plats (?!!), that's just madness. Jag har aldrig riktigt sett charmen i de spelen, enda biten jag gillat är att löpa runt som en sociopat och bete mig illa. Jag tänkter inte bräcka dem med en större eller längre lista, däremot kan jag kort och gott säga att jag peronligen skulle klara mig på endast 3st spel i år.

Street Fighter
Rock Band
Warhammer Online


image175

Mannen till vänster är Abel en av de nya karaktärerna som kommer dyka upp.

Kommentarer
Postat av: Krille

Inga direkta sköna nya karaktärer ännu, varken Crimson Viper eller Abel har något direkt att säga till mot de äldre lirarna. Å andra sidan, de klår många av karaktärerna från trean, oh ja.

2008-02-15 @ 15:25:27
Postat av: Nick

Exakt, inget klår oldschool gänget


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback