Ocean of Emotion

Jag är sjuk (även om Sophie bara säger att jag är gnällig), drabbats av en mindre släng av sommar förkylning. Hosta, snuva och kvällsfeber. Men allt är inte pest och pina. Jag ser några glimtar ljus i horistonen. Fast först måste jag klara av två stycken 44 timmars(!) veckor på jobbet. Det vore inte så jobbigt om inte 90% var förbannade morgonpass som tar knäcken på mig. Men tillbaka till ljusglimtarna.

För det första så tror jag att jag har en riktigt bra Eldar lista på gång. Har fortfarande inte fått särskilt mycket speltid och lärt mig taktiker men jag hoppas det blir ett par fler så snart fler modeller dyker upp i brevlådan. Sen så måste jag även plugga på den nya 5th edition reglerna som jag ännu inte har fått. Det löser sig nog.

Sen så har jag (åter)upptäckt charmen i att läsa Comics. Har de senaste dagarna läst både Wanted och Watchmen som båda finns, eller kommer att finnas, på film. Wanted handlar om att världen nu styrs av super-skurkar och alla hjältar är döda, men de har fortfarande någon typ av ordning tills en av skurkarna får storhetsvansinne. Watchmen är en serie från 60-talet som är mycket mer baserad på dialog än action, dock med de skönaste hjältarna jag sett på länge med de fånigaste kostymerna någonsin. Har även skaffat samtliga Frank Miller serier och Deadpool serier som jag tänker påbörja så snart tillfälle ges.

Det bästa nyheten av allt är att Webhallen äntligen har skickat Rock Band till mig. Så jag räknar med att det sittar fast i Ånge imorgon och att jag slutligen har det på Torsdag om allt blir som jag vill. Jag är fullt medveten om att det har gått att importera från andra länder en längre tid och att både Rock Band 2 och Guitar Hero 4 kommer till Jul, men det kanske finns plats för de spelen också.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Yay låt oss boxa emos!

Postat av: Kubbe

ska bli kul att testa Rock Band när tillfället ges :P

2008-07-23 @ 13:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback