Still Alive

Var iväg på bio igår med grabbarna och såg Dark Knight. Jag har fortfarande svårt att bestämma mig vad jag tyckte om filmen. Det fanns mycket att gilla, framförallt skådespelarnas insatser som alla var imponerande och jag följer gärna med strömmen och hyllar Heath Ledgers sist roll - den var helt jävla brilliant. Men det fanns också ett par saker som jag störde mig på. Att karaktären Rachel spelades av en annan skådis, att filmen var lite för lång och ett par andra saker som jag inte vill avslöja för att sabba för de som inte sett filmen än. Nåja, den är i alla fall helt klart sevärd och den är minst lika bra som Batman Begins.

Hemma så spelas det Rock Band för fullt. Att mangla trummor är definitivt extremt roligt när man väl lärt sig grunderna och börjat få 5 stjärnor. Sen så har jag även lirat igenom spelet med guran bara för att låsa upp alla låtar, plus att jag även laddat hem lite extra så som Still Alive, ett par Oasis och Metallica låtar. Nu behöver jag bara nöta trummorna lite till så jag verkligen kan glänsa med mina nörd skills på Rickards bröllopp på lördag.

Har även fått lite av mitt Warhammer som jag väntat på i ett par veckor. Äntligen har jag resten av min Dire Avengers och Sophie har fått både Lucious och mer Chaos Marines så hon i alla fall kan prova på spelet. Nu ska vi bara hålla utkik på att GM tar in Emperors Children bitz att beställa.



Kommentarer
Postat av: Kubbe

Är på att mangla trummor any day, any time :D

2008-07-29 @ 10:18:04
Postat av: Kristoffer "Omnissiah" Gustafson

Inte nog med att Rachel var en annan skådespelerska. She was fucking ugleh! I förra filmen var hon ju petit och söt iaf...

Postat av: Kubbe

Antagligen för att Katie Holmes was having Mr.Crazy's unge at the time + du har för höga standards kg :P

2008-07-29 @ 14:35:44
Postat av: Edvard

Katie Holmes är inte söt, när man vet hur jävla störd hon och hennes man är så blir man ju bara rädd för henne. För dem båda. Hon må va petit, men det gäller isf också hjärnan.

2008-07-29 @ 19:35:25
Postat av: Kristoffer "Omnissiah" Gustafson

När det gäller det yttre finns det inga tveksamheter. Nya Rachel är roadkill.

2008-07-30 @ 15:42:24
URL: http://thenoobschoolbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback