I'm gonna rock 'n roll all night

Igår tog jag tag i saker och ting. En tripp till stan för att fixa min internetbank-dosa, snacka med PiteBo och viktigast av allt - mitt besök hos EB Games. Dock så funkar inte min nya dosa till internetbanken så jag måste till stan igen på måndag så jag hinner betala mina oseriöst många räkningar. PiteBo sa väl det jag egentligen misstänkte, att Sophie inte kan ta över lägenheten, vi måste ha bott minst 2 år tillsammans för det. Men jag ska fortfarande kolla om jag kan få den där privatägda lägenheten samtidigt som Sophie letar efter något eget, så får vi se vad som inträffar först.

EB blev det dock betydligt mer positiva resultat. Jag orkar inte vänta på att min Xbox ska skickas på lagning fram och tillbaka (men jag ska skicka in den), så jag köpte en fin deal av Pelle. En Xbox Premium, extra trådlös handkontroll, Halo 3 och Guitar Hero 2 för ca 3800:-. Det känns riktigt bra att vara tillbaka i konsoll världen nu när jag i stort sett blivit less allt som har med min PC att göra. För tillfället är det ju Guitar Hero 2 som spelas tills armarna trillar av. Jag kämpar mig tappert vidare på Meduim för att kanske någon gång ta mig till hard och vad
Yathzee kallar "wankers-cramp".

Böcker eller boken rättare sagt till Dark Heresy kommer förhoppningsvis snart så att vi hinner skapa lite karaktärer och leka med introduktionsäventyret. Både KG och Kubbe har ju gjort klart sina karaktärer, KG väljer att vara en Tech-Priest från en gammal Hulk. Kubbe rullade fram en Imperial Psyker som är helt utan tänder, kan bero på att han kommer från en Agri (aka bonde/red-neck) planet. Jävla hillbilly med psykiska krafter, det kan gå illa.

By the way så har Warhammer 40K kommit på tal... värt?

image207

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla värt!

2008-03-26 @ 21:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback