Rollin' wit da wizzads

Helgen har varit mycket tärande på mig. Alldeles för mycket jobb och för lite spelande. Jag kan nog snart börja bete mig som Jack i filmen The Shining. Det är väl förhoppningsvis inte så länge kvar innan lite roliga saker händer. Sophie kommer att få sitt Age of Conan i helgen, och av den forum-lurkningen jag gjort så verkar releasen vara nästan så buggfritt ett spel kan vara från starten. Fast det kan ju förstås ändras när alla världens spelare ska in samtidigt istället för att de som har köpt 3-dagar-tidigare-nyckeln. För min egen del så blir det nog inte AoC oavsett hur bra och kul det verkar. Vet inte hur pass mycket min dator pallar men största orsaken stavas ju WH.

Det var flera år sedan jag senast gjorde en beställning från nätet, så jag har absolut ingen koll på leveras tider. Jag inbillar mig att det i alla fall bör komma innan helgen så att jag har något att göra då. För Dark Heresy kommer det nog inte bli då jag helt saknar uppdrag att spelleda, eller jag har ett lite kortare som knappt känns värt att ödsla tid på. Men förhoppningsvis kanske vi kan måla eller göra något annat tidsfördriv.

Har även fått mail från Webhallen gällande Rock Band (aka spelet som aldrig kommer!!!). Nu verkar det faktsitk hända lite saker. Instrumenten kommer släppas separat i en box för ca 1600:-, men sen måste man köpa spelet/skivan löst för ytterligare 600:-. Jag är så less att vänta på det här spelet att jag inte ens orkar bry mig om att betala en massa extra. Nu vill jag bara ha hem det så jag slipper tänka på det.

image232

Kommentarer
Postat av: Kubbe

HAHA nice bild :D

2008-05-19 @ 12:51:35
Postat av: Krille

Shit is older than internet =P

2008-05-19 @ 22:05:04
Postat av: Nick

oldie but goodie ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback