Niradays???

Det blev trots allt Mirror's Edge och Gears of War 2 för min del. Jag mailade dom och avbeställde spelen, men fick till svar att spelen redan hunnit bli skickade (yeah right!). Tog mig tid att prova på Mirror's som jag länge varit sugen på och det var riktigt kul. De enda jag kom att ogilla under mitt timmes långa spelpass var att det känns en aning linjärt i förhållande till vad jag förväntat mig och det blev en hel del "trail-and-error" spelande då faror lurade bakom varje hörn. Ska försöka hinna med det lite mer i helgen då jag är ledig. Har även lovat mig själv att spela GoW2 online med KG om han är på. Kubbe och Mats skulle kika förbi ikväll, så jag antar att det blir lite Rock Band eller något annat flumm för att fördriva tiden.

I WoW har jag nött lite med min Troll Death Knigth som jag döpte till "Vezzlan". Jag har tagit mig till level 62 och befinner mig för närvarande i svampträsket ute i Outland. Har valt att specca honom Unholy/Frost, något man kan kalla för Necromancer. Det vill säga att jag kommer köra med dual-wield, Ghouls, Gargoyle, Corpse Explosion och Bone Armour. Extremt mycket Diablo 2 vibbar helt enkelt.

Men min Druid är jag level 73 och yrar runt i Dragonblight där jag och Sophie questar för fullt. Vi har hunnit med att klara ut de 3 första instancerna, men de skulle inte skada att vi spelade dem lite för bara för att få lite mer exp och gear. Sen så har jag oh Sophie hoppat in i guilden "The Primals" på en random invite, och det är verkligen ett underligt guild eller i alla fall våra guild leader som kallar sig själv för "Niradays". Inte nog med att han/hon har svårt att spela sin klass på ett vettigt sätt, men hans/hennes engelska är under all kritik, försök själv att tyda det senaste meddelandet jag fick.


Kommentarer
Postat av: Kubbe

what you talking about?

2008-11-21 @ 15:27:34
Postat av: Krille

Nya 360-interfacen släppt också för LIVE. Så head online niggah!

2008-11-21 @ 16:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback