Haven't you heard...

.. that the bird is the word! Nä, men seriöst, den stora nyheten är att jag och Sophie flyttar härifrån. Dock lämnar vi inte Pite, utan flyttar närmare mitten av smete, typ in till stan. För att vara mer exakt så heter den nya adressen från och med 1:a Januari "Nygatan 36C". Om ni vill veta på ett ungefär vars det är så ligger det mellan Norrmalmskolan och affären för radiostyrda bilar / Börjes Kiosk och ca ett stenkast från Kubbe.

Orsaken till flytten beror mest på våra fruktansvärt jobbiga grannar, men också för att vi vill komna närmare stan och kompisarna, och det blir betydligt enklare för Sophie att fixa ett jobb. Sen är det ju även en 3:a vi ska flytta in till, så nu kommer vi få ett stort och fint spelrum, samt ett separat sovrum och sällskapsrum (aka rollspelsrum). Enda negativa är att jag nu kommer ha en bra bit till jobbet, men med körkort i horisonten känns det inte särskilt jobbigt, och jag har heller aldrig varit den slöe när det gäller att gå/cykla dit jag ska.

In other news... mina spel verkar som vanligt vara fast i Ånge. Jag lovar att om jag bodde lite närmare skulle jag gå postal på deras lager. Jävla ungdommar och oseriösa arbetare! Det var bättre förr när vi hade en riktig post och slapp köa i vanliga matvaru butiker där personalen knapp kan skilja ett avi från en tillplattad bajskorv. Usch vad jag är bitter.

Sen måste man skicka ett enromt grattis (omän lite sent) till Christoffer "Klicken" Rosenvik som den 17:e Oktober blev pappa till en liten flicka vid namn Lovisa. Hade jag haft ett någorlunda fungernade MSN hade jag nog kunnat lägga upp en bild, men det får bli vid ett annat tillfälle.

cat

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Grattis till Klicken, kul att ni ska flytta lite närmre :D, enda jobbiga är väl att jag måste börja städa mera om det blir en större chans att man får finfrämmande :P

2008-10-25 @ 02:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback