Adam West for president

Ännu en helg då man tvingas spendera större delen av tiden på jobbet. Man kanske inte ska klaga så jävla mycket när man varit ledig mitt i veckan, och jag hade ju ärligt talat inte några planer för helgen. Men gnälla bör man för att behålla sin mänskliga status, eller hur?

Jag har dragit ner rejält på mitt WAR spelande den sista tiden. Tycker fortfarande att spelet är hur roligt som helst, men har helt enkelt dragit ner tempot för att kunna utforska världen och hinna med allt i varje zon/område. En av mina 3 dvärgar har taigt sig in till Tier 3 där jag aldrig varit förut, så det är lite extra spännande. Lyckades till och med klättra upp i ett berg där jag inte skulle vara och när jag klickade på min karta stod det "This area does not have a map yet", sen lagga jag och befann mig i en helt annan zon än den jag var och klättrade i. Flummigt men roligt. Sen har de äntligen kommit med ett uttalande som säger att både Black Guard och Knight of the Blazing Sun kommer att finnas med i patchen 1.1 som kommer att släppas i december, woohoo!

Både jag och Sophie har gjort återbesök till TF2 som har fått ligga och samla damm. Känns skönt att man inte har tappat så himla mycket, men det tar ett tag att komma in i sin killing-streak. Lite tråkigt är det då när man läser att spelet inte kommer få några mer patcher i år, utan allt krut läggs nu ner på Left 4 Dead. Fast kanske nästa år att vi kan gotta oss i lite nya vapen och banor att leka i.

Har även hunnit hänga lite med Kim. Fått tillbaka en hel hög med spel jag nästan glömt bort att jag lånat ut. Så nu blir det verkligen att spela ut Mass Effect på riktigt. Kanske även sätta sig ner med något av de andra spelen också bara för att få hålla en kontroll i handen istället för det här tangentbordet och musen.

På tal om valet i USA. I vote Adam West for president!


Kommentarer
Postat av: Edvard

OMFG, jag har aldrig insett att pingvinen och Mickey i Rocky är samma person!



OMFG!!!



OMFG!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-18 @ 23:56:56
Postat av: Nick

Hans tolkning av pingvinen är gudomlig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback