Classy games

Ojojoj, nu har jag slagit till stort och köpt tv-spel för drygt 3000:-, den största summan jag lagt på en och samma beställning som inte innehållt någon form av hårdvara. Spelen blev Dead Space, Fable II, Fallout 3, Gears of War 2 och Mirror's Edge. Jag vet att jag uttalat mig skeptisk angående ett par av spelen men jag väljer att i alla fall ge dem en chans innan de hamnar ute på tradera.

I WAR känns det lite som jag har sprungit in i en vägg. Tier 1 (level 1-11) är absolut roligast och samtidigt över alldeles för fort, och att sitta göra nya karaktärer är roligt men det känns mindre lustigt när man sitter på ett halvt dussin karaktärer på lvl 12. Tier 2 (level 12-21) var rätt underhållande, men efter att ha varit där med alla och suttit och nött samma scenario i evigheter vill jag inget annat än att slippa denna mellan ålder. Tier 3 (level 21-31) är relativt ny för mig och har för tillfället bara en karaktär där, det är riktigt roligt men problemet är att Sophie ännu inte nått det området. Tier 4 förblir ett mysterium för mig.

Hörde också den hysteriskt roliga nyheten angående WoW. De har nu bestämt sig för att se över sitt PvP system och lägga in fler scenari... jag menar Battlegrounds. Samt göra det möjligt att ställa sig i kö för dem vars man vill i världen. Och lägga in gear man kan köpa allt eftersom och inte bara sånt man måste nöta sig till. Dessutom ska de gå tillbaka till grunden i WoW, nämligen kampen mellan Alliance och Horde för spelet heter ju World of WARcraft... eller hur det nu var.

Till helgen väntas ledighet omän jag fått lite ändrade tider. Har inte hunnit spika in några direkta planer men jag har lovat Koggs att styra upp något. Kanske lite 40K eller bara meningslöst sitta i soffan och lukta kompis.


Kommentarer
Postat av: haj...

Tur att du slipper lukta på mig då... :)

2008-10-22 @ 21:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback