Zog off

Äntligen har jag en ledig helg efter flera dagar och helgers slit på jobbet. Har knappt mer än hunnit hem och stökat innan man måstat gå i säng för att orka upp dagen efter. Nya uppdrag, utbildningar och till och med prov har legat på schemat så det är verkligen skönt att nu kunna återvända till min spel värld trots att den är rätt enformig just nu.

Har faktiskt knappt sneglat på vad som släpps nu till hösten/vintern, men jag antar att det lär dyka upp en hel del titlar som jag går miste om. Fast å andra sidan lär jag ha massor att ta igen till min nästa semester. Blir ev att införskaffa Rock Band 2 eller Guitar Hero IV om jag känner mig rik.

I WAR går det sakta men säkert framåt. Jag "alt-horar" med 3 dvärgar just nu, en av varje klass för att få lite variation, och det känns bra att kunna snabbt byta om från en tank till någon som bara kan hänga i bakgrunden och göra nytta. Har dessutom helt gett upp på att questa i spelet då RvR är det enda som roar mig. Verkligen svårt att bli less mänskligt motstånd i förhållande till den simpla AI:n som alltid finns i mmo genren.

Våran brittiska kompis har äntligen återvänt. Av någon dum anledning blev han anklagad för gold selling och bannad, eller så blev han helt enkelt hackad för hans konto uppgifter verkade konstiga. Nåja, eftersom vi knappt passerat Tier 1 med våra karaktärer är det inte svårt för honom att hinna ikapp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback