Path of Brutality

Livet i WAR blir aldrig tröttsamt. Nu senast har det hänt ett par roliga saker. För det första så är Jag, Sophie och KG med i guilden Dark Omen. En rätt blandad och stor men rolig guild som inte fokuserar så hårt på rollspelsbiten men den finns där. Sen så har både jag och Sophie tagit level 20 och fått våra mounts som kan ses som en slags milsten i vårt spelande. Sen har jag även hunnit med att specca om min Marauder från att vara en AoE spammar till att koncentrera mig på att plocka ut fienderna en och en vilket gett strålande resultat i RvR. Och det absolut senaste jag har hunnit vara med om är ett Siege i Troll Country där Order försökte ge sig på ett av våra slott. Det var imponerande att se på hur kort tid Destruction fanns på plats för att sätta stopp för dem, och inte nog med det. Vi gick även till anfall på deras slott och tog över det.



(Vänster) - Jag på min nya mount, duh!
(Mitten) - Inledningen på Orders anstormning innan försvaret kommer på plats
(Höger) - Mitt resultat efter att ha bytt Path

Kommentarer
Postat av: Krille

HÖgst level av all dps, bör jag vara förvånad? =)

2008-09-23 @ 16:37:25
Postat av: Nick

Haha, inte ett dugg. Men jag körde precis samma sak innan jag bytte specc och hade bara drygt 23k i skada, så det är en ordentlig skillnad för mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback