Just like Kitties

Fick igång WAR sent igår kväll (eller tidigt imorse kanske man säger) efter väldigt lång väntan på ett ynka bekräftelse mail. Steg ett att testa vad datorn pallar med gick utmärkt. Jag glider inte omkring på de bästa inställningnarna utan har valt att sänka distansen man ser saker, gräset, vattnet och skuggorna en aning. Det ser fortfarande mycket bättre ut än vad WoW gjorde för mig. Visst upplever jag lite lagg vi varje nytt område, men jag antar att det dels beror på att det är beta och dels på att det är packat med folk i alla start zoner. Har dock inte hunnit leka PvP / RvR ännu så jag vet inte vad min dator tycker om det.

Omän jag har sagt att jag inte tänker spela betan utan kommer att vänta på den riktiga releasen kunde jag inte låta bli att kolla in varje start område och varje klass. Jag vet inte om det var ett bra eller dåligt drag, men jag upptäckte att Engineer som jag ville spela inte alls var lika grym som jag trot. Då var Ironbreakern definitivt häftigare att mangla runt med. Fattade till och med tycke för Bright Wizard men det var mest för att de såg så jävla elaka ut med lysande tatueringar etc.

Till sist så slängde jag även ett öga på de onda. Maurader som jag pratade om för väldigt länge sedan föll mig absolut i smaken. En svettig norrman med kick-ass skägg och en muterad arm som sliter folk i stycken är epic win varje dag. Även om jag alltid sagt att Dark Elves är ett gäng emos kunde jag inte låta bli att tycka om deras Diciple of Khaine.

Jag fattar nu varför KG sagt att han kan tänka sig spela varje klass. De finns något att gilla hos alla... förutom Orks.


Kommentarer
Postat av: Krille

Kul att höra att det smider, tyvärr är det just Scenarios/RVR som är boven när det gälelr lagg, så testa det ASAP. Eller hur btw! Alla klasser är som småfina, och jag gillar Orks loads, förstår ej vad du har emot dem. Men hur blir det nu då? Order eller Destruction?

Postat av: Nick

Sophie spelade ett Scenario idag på min burk idag och det fungerade väldigt bra. Det var ju inte helt lagg fritt när alla började bomba sina spells, men utökar jag bara mitt RAM så är nog det problemet borta.

2008-09-09 @ 22:20:19
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se/
Postat av: Kubbe

Order = White Lion, Destruction = Chosen

2008-09-09 @ 22:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback