WAR is almost upon us

Tänkte hinna med att klämma in ytterligare en nördig WAR post här. Jag och Sophie har nu pratat ihop oss lite mer om spelet och kommit fram till att vi båda vill börja spela som Chaos. Hon som Zealot och jag som Marauder. Vi säger inte nej till Order utan tänker spela där också, bara inte i första hand. Ni som vill spela med oss får snällt lov att välja Destruction eller möta oss på slagfältet. Vi siktar också in oss på vara i en rollspels-server (om de nu kommer med i starten).

Sen får ni här en bild på den kommande Chaos Mortal boxen till Warhammer.
Vill ni se fler och bättre bilder får ni ta er till
www.warseer.com

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Awww jaja då får det bli chosen för mig då...

2008-09-10 @ 08:34:57
Postat av: Kubbe

hmm efter att ha studerat Magus Careertree så kan jag nog spela som det också :D

2008-09-10 @ 09:20:17
Postat av: Krille

Jaga nu bailar ni från Order likt förbannat och skriver snällt att om vi vill spela med er? Vilken laganda...

Postat av: Nick

Hehe, thats the way of chaos, the keeper of change have touched us (in the bad place :S)

2008-09-11 @ 14:05:14
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se/
Postat av: Krille

Måste få försvara mig lite mot d emärkliga kommentarerna i min blogg. För det första var jag betydligt högre än er när ni började FFXI och för det andr avar det du som ogillade de toch slutade, dvs före mig. Angående WoW så får du specificera vilken av gångerna, kan komma på många till och från där för allas parter och LOTRO förstår jag ej hur jag kan få någon slags "branding" för det. Du var ju ensam kvar på slutet och det berodde inte alls på att enbart jag slutat, den person du nu ska spela tätt med slutade också om jag minns rätt. So did Mats eventually. Du får ursäkta min förvåning men när Sophie senast skrev "Vi spelar väl tillsammans, i samma guild?" och i och med samtalen med dig så var det något jag förutsatte.

2008-09-12 @ 11:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback