I Pity the Fool

Idag är det 1:a April och för många innebär detta att Ipred lagen har blivit ett faktum i Sverige. Jag har inte tänkt kräkas upp mina åsikter på bloggen, det finns gott om andra om gör det bättre än mig. Däremot medför 1:a April en helt annan väldigt underhållande sak. Skämten såklart. Nu menar jag inte alla dessa artiklar om Ipred lagen, utan om Blizzard. De har blivit rätt så kända för sina överdriva och välgjorda aprilskämt. I år belönas vi med i alla fall 3 (som jag har sett) April skämt. Diablo 3 erbjuder den nya klassen Archivist som kan blåsa bort monster med pappersröror eller bara be dem vara tysta. Starcraft 2 visar upp Terrans nya hemliga vapen Terra-Tron. Och gamla hederliga World of Warcraft visar upp ett nytt Dance Battle System där man kan visa vem som har snyggast moves i Azeroth.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback