WoW PUG Bingo

Det har ju blivit en hel del WoW på sista tiden. Största tidsboven tidsboven stavas LFG. Med det nya dungeon finder systemet har det blivit hundra gånger roligare att pugga instancer. Man gör dem som aldrig förr, och lär sig ständigt nya taktiker som man aldrig tänkt på, och man får spela både med sköna lirare och "sköna lirare".

Med tanke på det så är det en snubbe i WoW forumet som har gett oss lite
WoW-PUG-Bingo. Det hela fungerar väldigt enkelt. I jakt på dina Emblems of Frost så fyller du i allt eftersom situationerna radar upp sig, så får du i alla fall lite glädje i misären. Har kommit på mig själv att vara en bidragande orsak till många av luckorna pga min oerfarenhet som Death Knight.

Gjorde föresten min första VoA 25 efter våran heroiska insats i Wintergrasp där vi vann med bara 7-8 sekunder kvar av tiden. Väl inne i VoA så lyckades jag rulla hem ett par lvl 245 vantar till min Druid. Yay!



Bricka 1
Bricka 2
Bricka 3

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Hahah :D, kan nämna att jag själv bidragit till vissa av dom där :P

2009-12-30 @ 12:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback