Knights, Dragons and Magic!

Jisses, vem trodde att man skulle mista 2 vänner på en och samma helg? Nog för att jag under en längre tid vetat om att de ska flytta så känns det ändå lite konstigt när det väl händer. Både Kim och Johan drar söderut. En till Stockholm och en till Knivsta. Önskar dem båda ett stort lycka till i framtiden. De lär lämna stora hål efter sig i min vardag, men all förändring är väl god brukar man säga.

Nåjo. Imorgon (fredag) så har jag bokat in min far för att handla ny teve som skall få pryda min vägg i vardagsrummet. Då blir det äntligen läge att dra igång en Street Fighter IV tunering och kanske klara av en maraton spelning i Rock Band 2, fått fram en spelning som innehåller 84 låtar i rad(!). Nu när jag har råd ska jag även se till att återkativera mitt Live konto på 360:n för att komma åt lite extra material samt möjligheten att spela med KG.

Har även vunnit ett nytt brädspel på tradera. Blev det relativt sällsynta spelet
Dragon Quest från 1992 med collectors editon tenn figurer. Fick pynta ca 500:- för det spelet. Så nu är det bara att planera in någon kväll då det passar med lite klassikt brädspelande/rollspelande. Om inte annat går både figurerna och planen att använda i vår D&D kampanj.


Kommentarer
Postat av: Edvard

Awesome! Bara hojta när du kan, det kliar i fingrarna när jag ser det där spelet.

2009-02-27 @ 06:55:15
Postat av: Mats

fan också, jag trodde först att det var: http://www.spoonyexperiment.com/2008/01/05/dragon-strike-board-game-review/

Med läcker instruktionsvideo och allt :D

2009-02-28 @ 16:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback