That's all folks

Usch, jag har verkligen varit kass på att hålla den här bloggen uppdaterad på senaste tid. Men om sanningen ska fram så är det för att jag inte har haft något "intressant" att skriva om. Jobbet tar som vanligt upp större delen av min fritid och det är knappt att jag hunnit med att spela WAR på senaste tiden.


Jag har knappt hängt med på vad som händer i spelvärlden just nu. Vilka spel kommer? Vilka rykten florerar? Vad måste jag köpa och vad ska jag undvika?

På min tv-spels front så är det dött förutom att Rock Band 2 spelas flitigt så fort vänner kommer förbi. Har fortfarande en hög med spel som inte är utklarade och jag vet att Street Fighter IV kommer väldigt snart (den 20:e Februari) och det måste inhandlas. Men denna gång inte via webhallen, utan jag tänker köpa det lokalt från GameStop här i stan.

På tv-serie fronten har jag och Sophie upptäckt serien
The Big Bang Theory som är det roligaste jag sett på länge. 4st Fysiker/Nördar som umgås på tok för mycket för varandra och som måste tackla vardagliga sociala situationer.
Kliché? Ja! Bra? Bäst!

På bok fronten har jag läst klart Rise of Nagash för länge sedan, som var en helt okej fluffbok om Nagash liv innan han blir nekromantiker. Alla Warhammer nördar vet ju redan hur det slutar för stackarn, men det är ju alltid intressant att veta hur det hela började. Det är i alla fall sagt att det ska släppas 2 böcker till i hans namn som jag garanterat måste läsa. Just nu så maler jag igenom Darkblades första 3 böcker i en och samma samlingsvolym. Även här finns 2 böcker till som måste inhandlas vid tillfälle.

På brädspelsfronten har vi spelat både A Game of Thrones och Warrior Knight och jag jagar även ett par andra spel på tradera som ser riktigt fina ut.

På figurspelfronten är ingenting nytt för mig. Alla mina figurer samlar damm för tillfället. Antingen i en låda helt orörda eller i min spelväska.

På rollspelsfronten har vi inte tagit oss särskilt långt sen senaste med D&D 4th.

And that's about it...


Kommentarer
Postat av: Kubbe

Oh Ja The Big Bang Theory är riktigt bra :D

2009-02-18 @ 20:47:22
Postat av: Edvard

Men n00b! Säg för fan bara till när du vill spela både brädspel och warhammer, har ju spelat två gånger warhammer på de sista två veckorna. Och hör inte av dig på facebook för helvetes jävlar, ring eller smsa!

2009-02-18 @ 23:53:51
Postat av: Krille

Facebook! I lol'd ^^ Dock, ta tag i dina Eldar nu mannen, there is fightin' ta be done!

2009-02-19 @ 11:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback