Why oh why

Eftersom folk uppenbarligen läser den här bloggen då och då tänkte jag försöka att uppdatera den lite i alla fall. Jag har äntligen gått på min semester denna vecka, och kommer vara ledig 4 härliga veckor framöver. Och förhoppningsvis slipper jag spendera den på en varm och äcklig strand, utan kan istället njuta av lite spel av diverse slag i gott sällskap.

Nu på Torsdag anländer Kim hit och kommer att vara här i drygt 2 veckor. Jag har lovat honom rätt så mycket brädspel, men ska även kolla om han är sugen på att köra lite old school rollspel. Min Xbox har inte hunnit tillbaka från lagningen, kan bero på att jag var söligast i världen på att skicka iväg den. Men jag glömde hela tiden bort den. Har ju haft fullt upp med att spela Blood Bowl till datorn.

I helgen kommer även KG hem till Pite och är här drygt en vecka, så det betyder ju natruligtvis ännu mer att spel ska finnas med på menyn. Han peppar både för att måla och spela WH/40K och säkert en massa annat bus. Och det lär ju inte blir några större problem att få med Kubbe på det hela, han lär ju ha abstinens efter spel vid det här laget.

Anderas har jag också peppat upp för både rollspel och brädspel. Jag vet att det finns rätt många som är sugna på att både börja spela något nytt rollspel från början, jag har själv suttit och peppat på för Shadowrun, samt att det är många som vill lira A Game of Thrones brädspelet som jag har i min ägo.

Med andra ord så kommer det nog vara rätt mycket denna helg samt nästa vecka. Har fortfarande ingen koll på när, vad och vars saker ska hända, men jag kan förhoppningsvis hålla folk uppdaterade på ett sätt eller annat. Det första jag kan säga är att Lördag den 18:e nu i helgen blir första tillfället att hitta på något. Så ha den dagen ledig om du vill rollspela.


Kommentarer
Postat av: Kubbe

sounds like a plan to me :D

2009-07-15 @ 14:16:10
Postat av: Mads

Can I haz a spot at the arr pee table! pretty plox!

2009-07-16 @ 18:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback