So lame it's awesome

I helgen blev det inte så mycket spelande som jag tänkt mig. Kim bodde sin sista helg här i piteå hos oss. Det blev rätt mycket Rock Band spelande och film/serie tittande. Jag har äntligen fått min nya teve på plats, och den smider verkligen. Efter att man suttit och spelat spel på tjock teve hela sitt liv är övergången till HD för mig vad färg teven var för de på 70-talet.

I och med att Kim flyttade så fick jag även tillbaka en hel del saker jag haft hos honom. Bland annat mitt gamla Xbox, min Playstation 2 och en shit load med spel till alla möjliga konsoller. Det är nästan så att jag bara måste plugga i min PS2:a och köra igenom Suikoden och God of War spelen.

Min PC får nog stå och vila ett tag, trots att WAR 1.2 patchen släpps på tisdag. Min tid där har gått ut, men jag väntar till att resubba tills de nya klasserna blir spelbara. Känns dumt att sita och nöta upp min Shadow Warrior ifall jag känner att Slayer passar mig bättre. De kommer i alla fall vara ett orange/grönt hav av spelare om några veckor. Inte bara på grund av de ny klasserna, för priset har ju även sänkts och de har äntligen kommit en trail version för att som bara vill prova på spelet.

Oh, by the way så måste jag rekommendera filmen Role Models. Skön film med "McLovin" som Lajvare.


Kommentarer
Postat av: Kubbe

Najs tv, får ta å komma förbi nån dag i veckan när det passar å titta sig lite :D

2009-03-01 @ 23:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback