Modern Fossils

Så var det helg, och jag är fast på jobbet till 22:00 varenda kväll tills på onsdag nästa vecka. Med andra ord så blir det nog inte så värst mycket spelande för mig till helgen. Det enda jag har att förkovra mig i här på jobbet är mina två böcker. Malus Darkblade och Bone (fast alla 10 böcker i en).

På hemmaplan har jag försiktigt börjat kolla in WAR med sin nya patch. Än så länge har man bara märkt av alla små justeringar, som nya party möjligheter samt att man kan skicka mer än 1 item i mailen. Det har även blivit lite bättre med befolkningen på servern. Fast det är nog pga att man försöker befolka upp de 4 stora servrarna med transfers. Jag kommer dock inte hinna med att låsa upp de nya klasserna utan kommer gott och väl få vänta tills den 17:e (eller när det nu blir).

På Playstation 2 har jag suttit och nött God of War 2 som är ett av de där guldkornen jag aldrig spelade när det kom. Men inte är jag ledsen för det. Att dra igenom ett så här bra spel går ju när som helst. Dock har jag blvit lite putt då man ibland fastnar på väldigt enkla pussel, eller då man tvingas slåss mot monster som dödar dig på en välplacerad attack. Nåja, det återstår inte mycket av spelet i alla fall och när det är klar ska jag nog kolla ni Persona serien som verkar grymt bra.

Har fått hem brädspelet jag köpte från tradera, som egentligen är ett väldigt simpelt rollspel, men kan nog uppskattas ändå. Ser dock att fler bra spel redan har hunnit dyka upp på sidan, och min materialistiska sida vill verkligen ha dem. Men eftersom jag just köpt tv för 10 lakan får det helt enkelt vänta. Vill ju har råd med 5.1 ljud, Playstation 3 och en ny skön soffa.



Kommentarer
Postat av: Kubbe

När vi ska spela det brädspelet vill jag vara den skäggiga goda alven :D

2009-03-07 @ 22:23:56
Postat av: Anonym

JAAAAAA! :)

Ska lägga upp bilder imorron på tjocksmock, då ska du få se på en FET xena! :P

2009-03-09 @ 21:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback