Neo Steam

Gah! Jag är uppe i över 40 timmars speltid i TF2, varav hälften måste ha kommit efter uppdateringen i torsdags. Dock har jag fortfarande inte kommit över några av de intressanta föremålen. En hel drös med gamla dubletter och den helt värdelösa Razorback skölden. Skam den som ger sig. Det blir att fortsätta att nöta spelet till veckan, eller i alla fall tills man får den nya pilbågen eller någon av spionens nya klockor.

Sophie hittade ett nytt F2P (aka Free to play) MMO med mitt favorit tema - Steampunk. Spelet heter
Neo Steam och handlar precis som det ska om balansen mellan teknologi och magi. Eftersom det är ett koreanskt utvecklat spel så kan man väl förvänta sig en massa grinding och söcker söta monster. Men gratis är gott, så det ska i alla fall testas innan det fördöms.

I veckan så väntar löningen. Och eftersom vi har varit ekonimiska denna månad och plus att jag jobbat drygt 20 timmar övertid så blir det att beställa mitt Wacom i början på veckan. Tror att jag kommer köpa det via Datorfixarna här i stan så att man har nära ifall något skulle fela sig och man måste nyttja en garanti.

Dark Heresy serien Tatterd Fates ska ha blivit tryckt rätt nyligen. Första boken finns troligtvis i England, så det är inte länge kvar innan det blir dags att ladda boltern och göra sig redo för lite dektektiv jobb i kjesarens namn även för oss. Nåja, först måste jag se till att ha både pengar och fritid tillgängligt.


Kommentarer
Postat av: Kubbe

Ser ut som ett intressant MMO, får ta å testa det.

2009-05-25 @ 09:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback