Domo Arigato Mr. Roboto

Den 30:e November börjar Sophie att plugga en Komvux kurs, men eftersom ämnet hon valt även intresserar mig så kommer jag även plugga med henne även om jag inte "får" något för det. Jag har stulit hennes första bok och kommer smygplugga hela helgen.

Det vi ska plugga är Japanska för Nybörjare. Hur detta ska fungera återstår att se, men jag har fullt förtroende till att det är möjligt att i alla fall lära sig några gramatiska grunder och fraser. Sen får man väl läsa vidare på högskola eller flytta utomlands om man vill bli expert på det. Wish us luck! 
 


Kommentarer
Postat av: Krille

Wishing you luck d00d

2009-11-28 @ 11:57:01
Postat av: Sophie

Du kan inte sno boken ikväll för den behöver jag! Men skivan kan du säkert ta. Snart börjar ju vi! Weiho! flytta till japan när jag är mästare på japanska? Hell yeah!

Postat av: Edvard

Jag tror dom pratar engelska i japan...

2009-11-28 @ 19:06:41
Postat av: Kubbe

hmm hade alltid trott att det var rysska med en italienskt brytning.

2009-11-29 @ 01:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback