Zombie Carnival

Kubbe var förbi med filmen Zombieland för nån dag sedan, en riktigt skön rulle med Jesse Eisenberg och Woody Harrelson i huvudrollerna. Världen har mer eller mindra gått under i någon form av Zombie-apokalyps. Kvar finns endast ett fåtal överlevare som lyckats anpassa sig efter den nya världsordningen genom att skapa sin egna regler för överlevnad. Personligen fann jag filmen extremt underhållande, jag älskar hela scenariot med människor som accepterat situationen och anpassat sig att (över)leva med zombies.

På tal om zombies så är det även release i veckan för Left 4 Dead 2. Spelet som verkar dela en hel spel community. Är spelet släppt för tidigt inpå det förra? Har 2:an tillräckligt mycket nyheter? Hade det inte räckt med en patch? Gör dom bara det här för att tjäna pengar?

För att citera någon random-dude från Gametrailers så ser jag hellre att vi får ett nytt L4D varje år istället för att halvdassigt Madden NFL


Kommentarer
Postat av: olatidman

jag gillade inte den filmen

Postat av: Krille

You must be this tall to DIE! Classic!

2009-11-18 @ 18:44:15
Postat av: Nick

Säga vad man vill om Valve och L4D, de kan då göra sina "movie posters" ^^

2009-11-18 @ 19:09:10
URL: http://fullfrontalnerdity.blogg.se/
Postat av: Kubbe

http://www.videosift.com/video/8-bit-L4d

2009-11-18 @ 23:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback