I've come to destroy you

Som jag nämt tidigare är jag en aning besviken över min Iyanden arme till 40k. Inte så pass att jag känner för att kassera/sälja den, men ändå att så pass att jag vill prova på något nytt. Jag här även nämnt vid något tillfälle att jag gärna skulle prova på ett Marine Chapter typ Salamanders, men nu är det ju faktiskt en ny bok på väg. Så då känns det ju helt naturligt att peppa inför en Emeprors Children arme. Gamemaniacs har ju dessutom massor av lösa noise-vapen att köpa. Nu blir det att plocka fram CSM boken och börja kludda ner något som rimligtvis går att ordna fram figurmässigt. Dessutom kanske jag kan lura Sophie att måla lite med mig också.

 


Kommentarer
Postat av: Krille

Fuck yeah! Jag köper dina Eldar för billig peng!

2009-09-15 @ 11:49:01
Postat av: Edvard

Sälj inte till KG, han är en zigenar-jude.

2009-09-15 @ 12:35:40
Postat av: Nick

Hehe, min Eldar blir inte till salu. På sin höjd att jag kan tänka mig bli av med mina Wraithguards, men resten vill jag ha kvar för när jag väl blivit less de rosa pojkarna

Postat av: Edvard

Spela mot mig så blir du less på din nya armé fort.

2009-09-16 @ 09:50:37
Postat av: Krille

Yupp. Trust Eddie to ruin the fun in any game.

2009-09-16 @ 11:45:22
Postat av: Sophie

Jag vill köpa mer figurer för mig att måla har ju snart målat klart alla demonettes. ska kolla vad jag är sugen på;D

2009-09-16 @ 13:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback