Highschool of the Dead

Jag är inte världens största anime/manga nörd, men då och då så uppskattar jag att förkovra mig i en serie. Det har varit så mycket reklam och annonser om Highschool of the Dead, så jag hoppade på och började glo på den idag.



Serien handlar om en grupp ungdommar (främst tuffa flickor) som hamnar mitt i en zombie apokalyps. Massor av övervåld, blod och in-zoomade trosor och bröst. Med andra ord allt som behövs för att serie ska vara lyckad i mina ögon. Åtta avsnitt har dykt upp än så länge, vet inte hur många fler som är planerade.

Kommentarer
Postat av: Tommy Tomte

Boobies are after all boobies.



Testa gärna att läsa Battle Royale mangan (originalet ,inte uppföljaren!). Den finns garanterat på någon bekväm plats på nätet (antingen torrents eller läsa online). Jag tycker den är supersweet. Lagom lång, vettiga karaktärer, mycket blod, lite bröst, och en allmänt bra (ie dålig) stämming. En del dissar den, men hey, smaken är som baken.

2010-08-26 @ 14:59:47
Postat av: Nick

Okej, har för mig att du rekommenderat den tidigare (eller så var det någon annan). Ska absolut ta och kolla in den :)

Postat av: Edvard

Ojojoj. Efter att ha sett en sådan där bild så orkar jag inte med livet längre. Det rinner svett OCH blod längs låret på henne.



Hur tänker man när man ritar en sådan bild? Exakt vilka tankar är det som far genom huvudet på konstnären?



Eller, jag kanske inte alls vill veta...

2010-08-29 @ 01:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback