Concept Artist



Wohoo! Fick besked om att jag kommit in på de 2 kurser jag ansökt om till nästa termin. Båda kurserna är på separata skolor och på distans. Jag kommer läsa Digital Bildbehandling på 7,5 Hp från Jönköping. Och jag kommer läsa Concept Art på 15 Hp från Gotland.

Målet är väl inte att bli proffs och inleda en karriär, men jag känner att jag behöver göra något för att stimulera och motivera mitt ritande/målande. Förhoppningsvis leder detta till att jag kanske pluggar vidare lite, eller åtminstonde kommer igång med en webcomic.

Aja, en fullspäckad vår kommer det bli för min del.

Kommentarer
Postat av: Kubbe

Grattis! Låter coolt :D

2010-12-11 @ 16:05:59
Postat av: Tjernlund

Woho! You go girl....Grattis!

2010-12-12 @ 15:15:45
Postat av: Camilla

Härligt älskade bror:) Måste ju kännas hur bra som helst....de här fixar du hur lätt som helst

2010-12-18 @ 15:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback