Grudge Match



Idag (eller rättare sagt inatt klockan 03:00) så är det dags för
Ionia vs Noxus grudge match. I korta drag så är det en mini-tunering som Riot anordnar för ett par NA spelare. Det blir en klassisk 5vs5 match med endast 1 ban per lag, och man kan endast välja ovanstånde karaktärer beroende på vilket "land" man representerar.

Oavsett vem som vinner så kommer det bli lite sköna priser på ett par hjältar.

If the Ionia Defenders win:
Amumu (regularly 585 RP) will be only 292 RP!
Shen (regularly 975 RP) will be only 487 RP!
Udyr (regularly 975 RP) will be only 487 RP!
If the Noxus Conquerors win:
Sion (regularly 585 RP) will be only 292 RP!
Rammus (regularly 975 RP) will be only 487 RP!
Vladimir (regularly 975 RP) will be only 487 RP!


Jag tror faktiskt att Noxus tar hem det här, och i så fall blir det nog att plocka upp Rammus för min del. Fast jag hoppas ändå mer på Ionia, eftersom jag vill hellre ha Udyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback