Zap!



Okej, så Riot fortsätter att slänga ut nerfs till höger och vänster i hopp om att lyckas balansera spelet någorlunda. Den här gångne var det dock främst items som fick smaka på de stora förändringarna. De har helt plockat bort Innervating Locket, gjort alla elixirs sämre och gjort att man inte längre kan stacka Sunfire Capes.. nooooo!

Å andra sidan så tycker jag inte att de förändringar spelar någon större roll. På Champion fronten är det faktiskt Urgot, Katarina och Malzahar som får sig en liten boost. Antagligen för att man aldrig någonsin ser dem i Ranked matcher nu för tiden. Jag håller tummarna hårt för att Malzahar får lite mer kärlek då han helt klart är en av de magiker jag tycker är roligast att spela.

Sen så kommer äntligen leavers bli bannade per automatik, och än om vi inte får Mastery-pages så ska de också bli enklare att spara och göra om mellan matcherna. Yay!

Kommentarer
Postat av: Tommy Tomte

Link?

2010-12-14 @ 12:41:50
Postat av: Tommy Tomte

Also: sauce på bilden? Jag hade en gång en bookmark till en av forumtrådarna med en massa LoL-humor, but I lostseded it :((

2010-12-14 @ 12:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback