Highlander



Och nu syftar jag inte på Lamberts mästerverk till film, utan ett nytt spelläge till
Teamfortress 2. I "Highlander" spelar man 9 vs 9 och det kan bara vara en spelare från varje klass. Så det kommer krävas en hel del skills (och förmodligen även uppgraderade vapen) från spelarna.

Jag har knappt spelet sen Soldier/Demoman fick sina nya vapen, men jag gjorde ett försök för ett par dagarn sen. Direkt så upptäckte jag ett enormt problem. Min mus laggar var 3:e sekund. Jag har även detta problem i WoW, men där avänder man tangenbordet till större delen. Aja, ska försöka kolla efter en ny billig mus.

Kommentarer
Postat av: lisa

du jag kan köpa en ny bra säg bara var och hur

så köper jag en och lägger i din brevlåda

2010-02-04 @ 20:59:32
Postat av: Kubbe

behöver också en ny mus snart, måste sätta den på laddning oftare å oftare :(

2010-02-05 @ 01:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback